دانلود آهنگ جدید پازل باند و حمید هیراد بنام بی تاب

Download New Music Puzzle Band Ft Hamid Hiraad Called Bitab

دانلود با دو کیفیت 320 [ عالی ] و 128 [ مناسب ]

آهنگ زیبای بی تاب با صدای پازل باند و حمید هیراد از بلاگ دانلود کنید

دانلود آهنگ جدید پازل باند و حمید هیراد بنام بی تاب

متن آهنگ جدید پازل باند و حمید هیراد بنام بی تاب
به هر طرف که رو کنم عشق تو آید نظرم
من از تمام عاشقان ببین که مبتلاترم
بی تاب می چرخیدم دور ور تو
بی تاب می رقصیدم اطراف و ور تو
بی تاب می چرخیدم دور ور تو
بی تاب می رقصیدم اطراف و ور تو
بخت منه مست زد به دلم دست
دست به این مست مزن چون شکنندس
دست به این مست مزن چون شکنندس
بخت منه مست زد به دلم دست
دست به این مست مزن چون شکنندس
دست به این مست مزن چون شکنندس
♫♫♫♫♫♫
دانلود آهنگ جدید پازل باند و حمید هیراد بنام بی تاب
♫♫♫♫♫♫
گیسو افشان کردو منو پریشان کردو
گیسو افشان کردو منو پریشان کردو
سلسله ی قامت او قافله ویران کردو
گیسو افشان کردو منو پریشان کردو
گیسو افشان کردو منو پریشان کردو
سلسله ی قامت او قافله ویران کردو
بی تاب می چرخیدم دور ور تو
بی تاب می رقصیدم اطراف و ور تو
بی تاب می چرخیدم دور ور تو
بی تاب می رقصیدم اطراف و ور تو
بخت منه مست زد به دلم دست
دست به این مست مزن چون شکنندس
دست به این مست مزن چون شکنندس
بخت منه مست زد به دلم دست
دست به این مست مزن چون شکنندس
دست به این مست مزن چون شکنندس

دانلود آهنگ جدید پازل باند و حمید هیراد بنام بی تاب

دانلود آهنگ جدید پازل باند و حمید هیراد بنام بی تاب

دانلود آهنگ جدید پازل باند و حمید هیراد بنام بی تاب