دانلود آهنگ جدید علیرضا مهرکام به نام عشق من

Download New Music Alireza Mehrkam Called Eshghe Man

دانلود با دو کیفیت 320 [ عالی ] و 128 [ مناسب ]

آهنگ زیبای عشق من با صدای علیرضا مهرکام به صورت اختصاصی از بلاگ دانلود کنید

ترانه و موزیک : علیرضا مهرکام , آهنگساز : مهدیجی , میکس و مستر : ایمان احمدزاده

دانلود آهنگ جدید علیرضا مهرکام به نام عشق من

متن آهنگ جدید علیرضا مهرکام بنام عشق من
مگه میتونم بی تو بمونم
خوووودم میدونم
خودم میدونم که  تو میدونی
به پات میمونم
بی تو نمیشه  حتی یه لحظه
دووم بیارم
حتی یه لحظه اگه نباشی
تموم کارم
عشق من  به عشق تو وابسته است جونم
بدون تو دیگه من نه نمیتونم
دل من به دل تو دلبسته است  جونم
بدون تو دیگه من نه نمیتونم
هیچیکی شبیه تو نبود
 شبیه خوبیای تو
تواین شلوغی جزخودم
 کی میشنوه صدای تو
عشق من  به عشق تو وابسته است جونم
بدون تو دیگه من نه نمیتونم
دل من به دل تو دلبسته است  جونم
بدون تو دیگه من نه نمیتونم

دانلود آهنگ جدید علیرضا مهرکام به نام عشق من