دانلود آهنگ جدید ایمان غلامی بنام وقتشه برگردی

Download New Music Iman Gholami Called Vaghteshe Bargardi

دانلود با دو کیفیت 320 [ عالی ] و 128 [ مناسب ]

آهنگ زیبای وقتشه برگردی با صدای ایمان غلامی به صورت اختصاصی از بلاگ دانلود کنید

آهنگ و ترانه و تنظیم : ایمان غلامی

دانلود آهنگ جدید ایمان غلامی بنام وقتشه برگردی

متن آهنگ وقتشه برگردی از ایمان غلامی
بگیر دستامو نگو فاصله ها امون نمیدن
نگو احساس عمیقم رو به تو نشون نمیدن
منو حسی که همش برای چشمات بیقراره
این دل غریبو تنهام تو نبودت کم میاره
دیگه از ذهن همه پاک شدمو
هیشکی یادش نمیاد اسم منو
ابرو داری کنش این دفعه رو
بزار حس کنم تو دستات دستمو
دیگه از ذهن همه پاک شدمو
هیشکی یادش نمیاد اسم منو
ابرو داری کنش این دفعه رو
بزار حس کنم تو دستات دستمو
♫♫♫♫♫♫
دلشوره داره دلکم وقتشه برگردی
بگو چطور بدون من این روزا سر کردی
بیا و نادیده بگیر این دفعه رو از من
ببا مثه گذشته ها وقتشه برگردی
دیگه از ذهن همه پاک شدمو
هیشکی یادش نمیاد اسم منو
ابرو داری کنش این دفعه رو
بزار حس کنم تو دستات دستمو
دیگه از ذهن همه پاک شدمو
هیشکی یادش نمیاد اسم منو
ابرو داری کنش این دفعه رو
بزار حس کنم تو دستات دستمو

دانلود آهنگ جدید ایمان غلامی بنام وقتشه برگردی