دانلود آهنگ جدید مصطفی یگانه به نام به تو حسم خوبه

Download New Music Mostafa Yeganeh Called Be To Hesam Khube

دانلود با دو کیفیت 320 [ عالی ] و 128 [ مناسب ]

ترانه :مجید صالحی , آهنگ : مصطفی یگانه , تنظیم : فرشید حکیم فرد

آهنگ زیبای به تو حسم خوبه با صدای مصطفی یگانه به صورت اختصاصی از بلاگ دانلود کنید

دانلود آهنگ جدید مصطفی یگانه به نام به تو حسم خوبه

متن آهنگ جدید مصطفی یگانه به نام به تو حسم خوبه
من هواداره توام من طرفداره توام
جات تو قلب منه روی تکراره توام
تو تو رویای منی همه دنیای منی
ماه من کامله با تو شبِ زیبای منی
به تو حسم خوبه یه نفس با من باش
ته قصه هم خوبه خوبه پس با من باش
به تو حسم خوبه یه نفس با من باش
ته قصه هم خوبه خوبه پس با من باش
♫♫♫♫♫♫
آهنگ جدید مصطفی یگانه به نام به تو حسم خوبه
♫♫♫♫♫♫
من از این خوشحالم که تو هم مثل منی
بهترین موقع سال عشق دوست داشتنی
من از این خوشحالم که تفاهم داریم
بهترین وقتا رو واسه هم میزاریم
به تو حسم خوبه یه نفس با من باش
ته قصه هم خوبه خوبه پس با من باش
به تو حسم خوبه یه نفس با من باش
ته قصه هم خوبه خوبه پس با من باش

دانلود آهنگ جدید مصطفی یگانه به نام به تو حسم خوبه

دانلود آهنگ جدید مصطفی یگانه به نام به تو حسم خوبه

دانلود آهنگ جدید مصطفی یگانه به نام به تو حسم خوبه