دانلود آهنگ جدید سینا گلزار به نام عجب

Download New Music Sina Golzar Called Ajab

دانلود با دو کیفیت 320 [ عالی ] و 128 [ مناسب ]

ترانه و آهنگ : معین طیبی ، تنظیم : سینا گلزار

آهنگ زیبای عجب با صدای سینا گلزار از بلاگ دانلود کنید

دانلود آهنگ جدید سینا گلزار به نام عجب

متن آهنگ جدید سینا گلزار به نام عجب
عجب حال خوبی دارم امشب
عجب حس خوبی دارم عشقم
یه وجب فاصلمونه باز دلم تنگ میشه واسه تو
عجب نگاه جذابی مگه داریم آخه
چقد تو باحالی مگه داریم صدام کن بگو دوسم داری بگو
عجب شبی شده حالا که پیشمی بیا تو
آخه عشق همیشمی موزیکو زیاد کن تا بشنون حسودا
عجب شبی شده حال منو نگاه
نبوده شبیه عشق ما دو تا موزیکو زیاد کن تا بشنون حسودا
♫♫♫♫♫♫
دانلود آهنگ جدید سینا گلزار به نام عجب
♫♫♫♫♫♫
عجب حال خوبی دارم امشب
عجب حس خوبی دارم عشقم
یه وجب فاصلمونه باز دلم تنگ میشه واسه تو
عجب نگاه جذابی مگه داریم آخه
چقد تو باحالی مگه داریم صدام کن بگو دوسم داری بگو
عجب شبی شده حالا که پیشمی بیا تو
آخه عشق همیشمی موزیکو زیاد کن تا بشنون حسودا
عجب شبی شده حال منو نگاه
نبوده شبیه عشق ما دو تا موزیکو زیاد کن تا بشنون حسودا

دانلود آهنگ جدید سینا گلزار به نام عجب

دانلود آهنگ جدید سینا گلزار به نام عجب

دانلود آهنگ جدید سینا گلزار به نام عجب