دانلود آهنگ جدید روزبه نعمت الهی بنام امروزی ها

Download New Music Roozbeh Nematollahi Called Emrouziha

دانلود با دو کیفیت 320 [ عالی ] و 128 [ مناسب ]

آهنگ زیبای امروزی ها با صدای روزبه نعمت الهی به صورت اختصاصی از بلاگ دانلود کنید

آهنگساز: مهرداد نصرتی , ترانه سرا: احمد امیرخلیلی

تنظیم کننده: حامد برادران , طراح: امیرعلی سلطانی

دانلود آهنگ جدید روزبه نعمت الهی بنام امروزی ها

متن آهنگ امروزی ها از روزبه نعمت الهی
حست با من باشه اگه دستام تنهاشه
اگه دردام پیداشه بازم میخندم
نمیره این بیراهه اگه شادی کوتاهه
اگه سختی تو راهه بازم میخندم
واسه دیروز و فردا من یه روز تازه‌ام
میون هر دردی من دنیامو میسازم
اگه تنهام تو دنیا تورو میخوام تو دنیا
آخه وقتی آشوبم من با تو خوبم
امروز اگه حالم خوبه قلبم واسه تو میکوبه
با تو رویام بی اندازه‌ست
امروز شده با هر سختی میشه که بگی خوشبختی
امروز یه روز تازه‌ست
♫♫♫♫♫♫
معلومه من با تو شادم آرومِ دنیای ساده‌ام
ما با هم درو بازم روی غم میبندیم
دیوونم من دوست دارم میدونم
ما بازم با هم میخندیم
امروز اگه حالم خوبه قلبم واسه تو میکوبه
با تو رویام بی اندازه‌ست
امروز شده با هر سختی میشه که بگی خوشبختی
امروز یه روز تازه‌ست

دانلود آهنگ جدید روزبه نعمت الهی بنام امروزی ها