دانلود آهنگ جدید حبیب بنام محکوم با لینک مستقیم

Download New Music Habib Called Mahkoom

دانلود با دو کیفیت 320 [ عالی ] و 128 [ مناسب ]

تنظیم ، میکس و مسترینگ : مهرداد حمیدی , ترانه : مینا جلالی

گیتار الکتریک : میثم طاهری , تهیه کننده : محمد محبیان , آهنگ : حبیب

آهنگ زیبای محکوم با صدای حبیب به صورت اختصاصی از بلاگ دانلود کنید

دانلود آهنگ جدید حبیب بنام محکوم با لینک مستقیم

متن آهنگ جدید حبیب بنام محکوم
محکوم به عشقم
محکوم عشقم گرفتار یار
مثل پرنده هوادار یار
مثل یه سایه به همراه یار
بود و نبودم به دلخواه یار
هر چی که یار گفت دلم گفت به چشم
از گل و خار گفت دلم گفت به چشم
هر جا که یار بود دلم گفت برو
با گل و خار بود دلم گفت برو
♫♫♫♫♫♫
دانلود آهنگ جدید حبیب بنام محکوم
♫♫♫♫♫♫
یار اگه جانان خریدار شد
به گل سرخ توی بازار شد
گوش و دل من به افسون یار
فکر دلم من پریشون یار
گوشه ی چشمام فقط جای یار
کار دو چشمام تماشای یار
یار اگه جانان خریدار شد
به گل سرخ توی بازار شد
ای گل سرخ دل من خار شو
هر چی شد از دست همین بار شد
محکوم عشقم گرفتار یار
مثل پرنده هوادار یار
مثل یه سایه به همراه یار
بود و نبودم به دلخواه یار
هر چی که یار گفت دلم گفت به چشم
از گل و خار گفت دلم گفت به چشم
هر جا که یار بود دلم گفت برو
با گل و خار بود دلم گفت برو

دانلود آهنگ جدید حبیب بنام محکوم با لینک مستقیم

دانلود آهنگ جدید حبیب بنام محکوم با لینک مستقیم

دانلود آهنگ جدید حبیب بنام محکوم با لینک مستقیم